vineri, 17 iunie 2011

Tot mai sus...

"Daca tu esti pregatit si altii vor fi". Cand tu esti pregatit sa dobandesti/ai/faci un lucru, il vei avea/face...Surprins placut, inca o data, ca aceste cuvinte sunt cat se poate de reale si se potrivesc de fiecare data.

De foarte multe ori ne intrebam, poate, de ce nu reusim sa facem acel lucru? de ce viata mea nu este asa cum mi-o doresc? eu nu merit asta? concluzia la care eu, doar eu, am ajuns este ca nu suntem pregatiti inca...Cred ca, atunci cand suntem pregatiti(din toate punctele de vedere)primim, dobandim sau facem acel ceva spre care ravnim. Cand toate acestea se definesc din ce in ce mai mult(sau macar o parte din ele), fericirea si satisfactia noastra personala va fi pe masura asteptarilor...

Avem, insa, o datorie morala de a nu renunta la ceea ce ne dorim de la noi si de la viata noastra, nu conteaza de cate ori vom incerca, rezultatele sunt cele care vor ramane. Iar o lege universala, globala etc. ne indeamna sa invatam, sa acumulam cunostinte si sa tindem spre maxima capacitate umana.
Cu prietenie Gabriel U.

3 comentarii:

  1. Ba da, Gabriel. Suntem pregatiti. Doar ca trebuie sa realizam asta. Cat despre "nu renunta", perfect adevarat. Ca astia suntem noi, ca oameni, pana la urma. Mergem inainte cu orice pret, luptam pentru vise si indeosebi pentru a le vedea implinite. Pentru ca, atunci cand renuntam, suntem lasi. Si cum mie nu-mi place cuvantul asta, "las", nu are ce cauta in buzunarul meu. Well done!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut,

    Particip la un concurs ce se desfasoara online si imi doresc mult de tot sa castig un premiu.
    Pentru asta am nevoie de voturi la doua articole (legate de niste trasee de biciclete) ce le-am postat pe un site, si anume:

    http://www.trasee-biciclete.ro/trasee/plimbare-pana-la-lacul-nistru-maramures
    http://www.trasee-biciclete.ro/trasee/cu-bitzele-prin-paduri
    http://www.trasee-biciclete.ro/trasee/tura-de-seara

    La finalul articolelor sunt niste stelute - te rog frumos da click pe ultima steluta.
    Nu trebuie sa te autentifici, nici sa completezi ceva, e nevoie doar de un simplu click pe ultima steluta din grupul de stelute de la finalul articolelor.
    Multumesc mult de tot si-mi cer scuze de eventualul deranj.

    Cu stima,Emanuel.

    RăspundețiȘtergere
  3. da, intradevar se potrivesc, si sunt reale tot timpul.

    RăspundețiȘtergere